Instagram

Saturday, November 20, 2010

new post

sry for letting my blog dead-ing
im bak :)
recently too lot of things happen on me MY LIFE STARTED GLOOMY...
i dono y those things will happen on me
it jz like something tat wont happen to me
but i really happen
ya is true
i broke up with my boi for almost 2 week
i noe im the one who hurt he so bad
i dono wat i wan now
but sry i no heart to hurt u~

to all my frien
thank for ur concern
im ok rite now~
哭也哭够了,虽然还是内疚 可是我真的不懂应该怎样换回
你内心的痛....

song from jay chou~
我只能永遠讀著對白, 讀著我給你的傷害, 我原諒不了我, 就請你當作我已不在

我知道堅持要走是你受傷的藉口···我知道你的痛是我給的承諾。

如果我遇見你是一場悲劇,我想我這輩子注定一個人演戲

終於看開愛回不來,我們面前太多阻礙

想笑來偽裝掉下的眼淚,點點頭承認自己會怕黑

從前從前有個人愛你很久,但偏偏風漸漸把距離吹得好遠

轉身離開,分手說不出來,你有話說不出來,海鳥跟魚相愛,只是一場意外

sry for no pic ya fon let me crashed
waiting to buy a new fon :)
T715 dont run away from me~

No comments:

Post a Comment