Instagram

Wednesday, December 1, 2010

caro wont cry anymore
this is the last time i did it for u
i noe u will told me
i sense it...
am i a good senser?
i hope im not
i started smoke again
haha like previous me ~
今天的天气阴阴的
就像我的心情
我在你说出口之前我选择了放手
知道听了不会好受
答应自己要好好的
可是抱歉我做不到
我觉得我可以
真的可以习惯一个人生活
我放弃了全部
不代表我没有彩虹....


一 分 钟 认 识 一 个 人 ; 一 个 小 时 喜 欢 一 个 人 ; 一 天 时 间 爱 上 一 个 人 ; 但 是 却 要 用 一 辈 已 子 去 忘 记 一 个 人 ♥

No comments:

Post a Comment